Re: PSM

Autor: Ninik (ninik_at_dominik.kei.pl)
Data: Thu 05 Dec 2002 - 23:05:22 MET

lewhoo_at_teamos2.org.pl (Lech Wiktor Piotrowski) nakombinował(a) coś
takiego:
> Wlasnie chcialem zalozyc grupe na yahoo, w tym celu zapragnalem sie na yahoo
> zapisac (niby jestem zapisany, ale za cholere nie moge odzyskac swojego hasla,
> ktore zapomnialem :/). No i kiedy daje Submit Form, dostaje informacje, ze aby
> wyswietlic strone potrzebny jest Personal Security MAnager, a ja takowego nie
> mam... Ktos wie, co to jest? Robie to wszystko w mozilli...

Trzeba było go zainstalować ;>
Swoją drogą jak ja walczyłem z mBankiem to też nie wiedziałem jak,
powłączałęm te opcje ale i tak mu nie pasowało... koniec końców i
odpaliłem to z VPC ;>

--
   Dominik  Chmaj       _|  _       o     o |_      ICQ: 101929211
 www.dominik.kei.pl    (_| (_) (\/) | (\) | |\        GG: 919564