Re: XSerwer

Autor: Ninik (ninik_at_dominik.kei.pl)
Data: Tue 03 Dec 2002 - 15:13:15 MET

Grzegorz Szyszlo <znik_at_wbc.lublin.pl> nakombinował(a) coś takiego:
> sam bym chetnie tego eCS obejrzal.

Nie widziałeś dema? ;)
BTW: nie patrz, jest głuuuupie :>

> teraz juz mi sie nie chce w tym grzebac. zreszta juz wybralem.

No i wykrakałem dziś wyszła mozia 1.2.1 - zaraz idę testować :)) Ciekawe
czy poprawili kilka moich bugów. Wszusyko jest już raczej dobrze w
zmoilli, ale zdarzają się konkretne byki, ja już wykryłem ponad 30 z czego
20 an pewno są porawione. Co najciekawsze kilkanaście było
ogólnosystemowych.

> oto chodzi ze nie :) plyte mozna przygotowac na dowolnym
> stanowisku, a do serwera po prostu przesylasz. ma to taki sam sens
> jak drukarka sieciowa czy fax sieciowy.

No wiem, ale ktoś tam musi tą płytkę włożyć do nagrywarki ;)
Moim zdaniem to nie jest trudne do osiągnięcia.

> rozne rzeczy sie wieszaja. albo na driverze IPX do netware,
> albo na samym kernelu, albo albo albo ......... co pod reke podejdzie.
> efektem jest black screen. zrobilem sobie statystyke zawieszen,
> na podstawie katalogow FOUNDxx. wychodzi mi tak ze 2 razy na tydzien.

Echm... Może sterowniki, może coś na płycie? Totolotek to ja widzę
wyłącznie jak mam coś seryjnie skopane. Źle podłączone dyski, steronik z
ciekawymi parametrami któremu każę na siłę się ładować... Itd. Ogólnie
totolotek jest zarezerwowany tylko dla problemów sprzętowych. Nie zdarza
się to normalnie, sprawdź sprzęt. Zwłaszcza pamięć.

> mi zdycha z totolotkiem. dzisiaj jeszcze troche walczylem z aparatem
> cyfrowym. ciagle mam ten sam efekt, po podlaczeniu aparatu
> mam ......... black screen z totolotkiem. odpuszczam sobie.

Ale od razu? Hmmm... U mnie po włączeniu się nie reagował niczym w sumie,
po odpaleniu GPhoto/2 od razu ściągał fotki. Nie miałem z tym nigdy
żadnego probelmu, niedługo powtórka z rozrywki, bo nowy cyfrzak. Także na
USB. Może masz stare sterowniki do tego USB?

> fakt faktem, ze ta instalacja warpa ma juz ze 4 lata :)
> byla kilka razy przenoszona na coraz to wiekszy dysk
> poprzez copy /h/o/t/s/e/r/v .

Zupełnie jak moje, aż żal mi się teraz pozbywać, z kolei żal instalować
pewne komponenty, bo przecież i tak eCS... Ale jak znajdę czas to tego
dokonam wreszcie. Moi bracia już mają i podoba im się.

> gdybym wiedzial dlaczego. po prostu robie reload, a tu browser
> czeka na jakiegos gifa. jeszcze raz reload, i wszystko gra. znowu
> reload, ok. i znowu raz na jakis czas czeka bez sensu na ktorys
> komponent. a to gif, a to podstrona html, a to skrypt.

To był jeden z starszych bugów. W 1.0 znacznie polepszono ściąganie. Jak
chcesz zobacz sobie Phoenixa, zaskoczysz się bo to teraz najszybsza
przeglądarka na ziemi (a nie opera wbrew pozorom). W 1.2 polepszono
dodatkowo wczytywanie Gifów, wczytują się dwa trzy razy szybciej i to
widać. Ciekawe co pokaże 1.2.1, bo 1.2 był ślicznie skopany w DHTML'u, już
wczesne bety miały te bugi, dlatego mamy 1.2.1 :)

> jednak sobie odpuszczam. najgorsze jest to, ze musze troche
> rzeczy przepisac z rexxa na perla.

Zobacz na najnowszego 1.3.27 apache - jest bardzo stabilny. Kiedysiejsze
się wieszały okropnie - potwierdzam. Moja 1.3.26 miała problemy z startem,
ale to mogła być moja wina.

--
   Dominik  Chmaj       _|  _       o     o |_      ICQ: 101929211
 www.dominik.kei.pl    (_| (_) (\/) | (\) | |\        GG: 919564