Re: XSerwer

Autor: Ninik (ninik_at_dominik.kei.pl)
Data: Mon 02 Dec 2002 - 17:55:41 MET

Grzegorz Szyszlo <znik_at_wbc.lublin.pl> nakombinował(a) coś takiego:
> no wlasnie. wszystkie perle z tego samego zrodla, tylko inne przerobki.
> brak spojnosci i bezsensowne rozpraszanie sil.

Nie wiem bo nigdy mnie do tego nie pociągało ;)

> a widzisz !!!! a ja ciagle wisze na 1.2.4 .

Ale zawiesza się wyłacznie na starcie, wkurzające i ponoć występuje tylko
u mnie, nie wiem jak będzie dalej, niedługo robię wielkie przedłubanie ;)
Co do Twojej wersji.. cóż, 1.3.9 to jest minimum wg mnie. Była na pewno
stablina. Wiele od tego czasu naprawili na pewno :)

> no wlasnie :) chetnie skorzystam.

Przy okazji ciepnę jakiś artykuł do Teamu, dla innych :)

> Moj jest widziany jako dyskietka na ktorej sa pliki wyprodukowane
> przez aparat. tak jest pod winda, i linuxem. wg. wszelkich opisow
> pod osem tez tak powinno byc.

I jest.. U mnie tak było widać go, wystarczyło uruchomić z odpowiednią
opcją program i można było dostać pliki. Ja nie miałem z tym problemów,
zdziwiło mnie to że kupiłem noname (mt406) aparat, a chodził ślicznie.

> niestety na priva nie mam czasu :(

Chodziło o maila na priva, niekoniecznie o siakiegoś chata ;)

> o to to to...... modzilla tez jest jakas starawa w porownaniu z linuxem
> :) a pod linuxa jest tez sylaba.

Mozilla jest raczej nowa nie stara, wszelkie błędy poprawiane są na
bieżąco i to w szybkim tempie, Michael KAply się tym zajmuje... Wszystko
działa ślicznie i szybko. Masz rację co do jednego, wyszła mozilla 1.2
jako officjalna, ale miała tak okropnego buga DHTML, że dalej doradza się
mozie 1.1 lub 1.2alpha, pod os/2 nie dali oficjalnego builda, bo i po co z
błędem, niedługo wyjdzie mozilla 1.2.1 i będzie pod os/2 na pewno. Za to
codzienne buildy jak najbardziej są dostępne.

> i tego mi zaczyna pod osem brakowac, zwlaszcza odpowiedniego zestawu
> programow. pod linuxem bez problemu ochodzi takze taki bajer,
> ze ..... stawiasz sobie serwer do nagrwarki. podlaczasz sie
> ze stanowiska (linux lub winda) przez przegladarke, wkladasz plyte,
> wskazujesz katalog ktory ma byc nagrany i ....... i leci przez siec.

Oj bajer... Myślę, że coś takiego z powodzeniem da się pod os/2
zakombinować.

> moj tez miesiacami, tylko ze przychodze rano i widze, ze mam
> nowy X:\FOUNDxx .

Mój nie wystartuje sam bo jest na hasło. Poza tym mam ustawione że po
awarii prądu ma się nie włączać ponownie. Nigdy nie miałem takiej
sytuacji. Zdarzyło mi się kilka razy go powiesić przy intesywnym
cośrobieniu, przy nowych niewypróbowanych programach, ale ogólnie to
system mi się nie wiesza, jak mówię - miesiącami chodzi stabilnie.

> ja raczej qnx-a (Z MINUSEM A NIE APOSTROFEM, TO JEST JEZYK POLSKI)
> nie uzywam. wogole go nie uzywam :) ale z tego co sie zorientowalem,
> sprawa definicji terminala wyglada bardzo podobnie jak w unixach,
> w tym w linuxie. prawdopodobnie wystarczy przejrzec definicje terminala.

Tu jestem zielony ;) Pomęczę Cię kiedyś o to ;)

>:)))))))
> btw. swego czasu OS/2 byl gora nad linuxem. postawilem serwer ftp,
> nie powiem z czym :))))) wisialo na nim non stop ok. 60 osob,
> aktywnie sciagalo jakis plik 20 do 30 konekcji. a ja moglem na kopie
> spokojnie cos robic. lampka eth10 praktycznie nie gasla.
> gdy probowalem cos takiego zrobic na linuxie, serwer mi sie zatykal.
> sprzet to pentium133mhz, 32mb ram.

U mnie chodzi non stop tylko www i FTP z czego ten drugi jest dostępny
poza sieć. Nie było nigdy problemów z tym związanych..

> gdybys postawil WWW z wirtualkami na kilkuset userow i to z dynamicznymi
> skryptami, to szybko bys dostrzegl niedomagania os/2.

Ale to było na apache 1.2.x? Przecież to jest wieki temu. Zobacz nowego
apacha - jest szybki i stabilny - czasami tylko ma problemy przynajmniej u
mnie z uruchomieniem poprawnym..

--
   Dominik  Chmaj       _|  _       o     o |_      ICQ: 101929211
 www.dominik.kei.pl    (_| (_) (\/) | (\) | |\        GG: 919564