Re: XSerwer

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_wbc.lublin.pl)
Data: Tue 03 Dec 2002 - 08:09:00 MET

Ninik wrote:

> Przy okazji ciepnę jakiś artykuł do Teamu, dla innych :)

O to wlasnie mi chodzilo od samego poczatku :)))

> Chodziło o maila na priva, niekoniecznie o siakiegoś chata ;)

w tej chwili i tak nie mam na to za wiele czasu :( cud ze wogole
pisuje :)

> Mozilla jest raczej nowa nie stara, wszelkie błędy poprawiane są na
> bieżąco i to w szybkim tempie, Michael KAply się tym zajmuje... Wszystko
> działa ślicznie i szybko. Masz rację co do jednego, wyszła mozilla 1.2
> jako officjalna, ale miała tak okropnego buga DHTML, że dalej doradza się
> mozie 1.1 lub 1.2alpha, pod os/2 nie dali oficjalnego builda, bo i po co z
> błędem, niedługo wyjdzie mozilla 1.2.1 i będzie pod os/2 na pewno. Za to
> codzienne buildy jak najbardziej są dostępne.

a ja ciagle uzywam 0.9. wkurza mnie bardzo dlugi start.

> Oj bajer... Myślę, że coś takiego z powodzeniem da się pod os/2
> zakombinować.

pewnie sie da :) tyle ze trzeba znowu cos z linuxa portowac.
wlasnie w tym problem.

> Mój nie wystartuje sam bo jest na hasło. Poza tym mam ustawione że po
> awarii prądu ma się nie włączać ponownie.

U MNIE NIE JEST WINNY PRAD. obok siebie stoi linux i os/2.
w linuxie w logach jakos nie widzialem zeby byly restarty.

> Nigdy nie miałem takiej
> sytuacji. Zdarzyło mi się kilka razy go powiesić przy intesywnym
> cośrobieniu,

no coz. ja caly czas intensywnie cosrobie :)
w kazdym razie ciesze sie ze chociaz ty nie masz problemu.

> Ale to było na apache 1.2.x? Przecież to jest wieki temu.

tak, wlasnie na tym. nowsze mi sie zacinaly.

> Zobacz nowego
> apacha - jest szybki i stabilny - czasami tylko ma problemy przynajmniej u
> mnie z uruchomieniem poprawnym..

ja sobie nie moge na to pozwolic.