Re: XSerwer

Autor: Leszek KUBRAK (info_at_infokub.com.pl)
Data: Mon 02 Dec 2002 - 13:39:21 MET

On Mon, 2 Dec 2002 13:12:19 +0100 (MET), Ninik wrote:

>No jako serwer to też by mi było ciężko... Jednak wielu rzeczy tu nie ma i
>to jest jednak minusem, ale mimo to będę próbował. A czy serwer bym
>obciążał... hmmm... mail, news, routowanie, dhcp, www na kilkunastu
>użyszkodników. Chyba go to będzie ciążyć w procesor... ;)

E tam.

Web - Apache/SSL + MySQL.
Poczta - Weasel.
Do routingu - InJoy Firewall - na P II 400 było widać obciążenie, jak w sieci wewnętrznej pojawił
się windziany komputer z wirusem, który generował około 30-40 pakietów na sekundę z NetBEUI.

Leszek KUBRAK <info_at_infokub.com.pl>

P.U.I. "InfoKub" tel.0-602-673124
ul.Mogiłki 3A tel.(0-12)650-03-20
30-898 KRAKÓW fax.(0-12)650-03-21