Re: re

Autor: Jacek Poszytek (szytek_at_hermes.umcs.lublin.pl)
Data: Thu 28 Nov 2002 - 11:24:21 MET

cashoob wrote:

> drivery znalazlem ale pod winde 95 - z os mozna zapomniec - bo nawet
> na stronie producenta nie ma - czy istnieja jakies uniwersalne drivery
> pod os dla kart scsi - isowych? sorki ze zawracam glowe na liscie ale
> tej wiedzy na temat os nie mozna kupic w ksiegarni. pozdrawiam

Pozwole sie wtracic. Jesli chodzi o kontroler dolaczany do skanerow SCSI
firmy HP to kiedys mialem z nim do czynienia. Co prawda poszukiwalem
sterownikow do Windows NT4, ale poszukiwania w sieci zakonczyly sie
fiaskiem. Nigdzie ich nie bylo, na stronie Symbios Logic odsylali do HP.
Na HP nigdzie nie moglem ich znalesc. Dopiero z jednej z firm
komputerowych pozyczony zostal CD z oprogramowaniem serwisowym i tam one
byly, nie pamietam czy bylo cos pod OS/2. Na tymze dysku CD lub od
goscia z firmy mialem informacje o uaktualnieniach z linkiem do strony z
driver-ami do ktorego nie mozna bylo sie normalnie dostac ze stron
ogolnie dostepnych, przynajmniej ja nie znalazlem drogi. Trzeba bylo
pisac adres, niestety nie pamietam jaki. Jesli nic nie znajdziesz daj
znac postaram sie dopytac o ten adres.

pOSdrawiam
        Jacek