Re: XSerwer

Autor: Ninik (ninik_at_dominik.kei.pl)
Data: Wed 27 Nov 2002 - 21:10:38 MET

Grzegorz Szyszlo <znik_at_wbc.lublin.pl> nakombinował(a) coś takiego:
> on sie nie nawraca, on jest taki od poczatku :)
> niestety ja czekam na okazje by odejsc od osa. brak supportu
> mi po prostu przeszkadza.

Supportu czego? Oj nieliczne jak dla mnie są wyjątki że czegoś mi brak.
Poza tym takie VPC jak się ma to żaden brak supportu nie jest groźny
chyba.

> poza tym zbyt wiele rzeczy z ktorych
> korzystam to sa przerobki programow z linuxa, wiec nie widze
> sensu by sie meczyc.

Może i jest dużo portów, ale system sam w sobie jest fajny i nie ma sensu
się męczyć z czymś innym. Mi zawieszenie linuxa nie zajęło fługo. Poza tym
trafia mnie jego obsługa i wiele uniedogodnień. Wykopałem choćby QNX'a za
brak klawiatury programisty, maszynistce dziękuję..

--
   Dominik  Chmaj       _|  _       o     o |_      ICQ: 101929211
 www.dominik.kei.pl    (_| (_) (\/) | (\) | |\        GG: 919564