KOPIOWANIE ZABEZPIECZONEJ DYSKIETKI

Autor: ~ (gerl_at_NOSPAM.gazeta.pl)
Data: Thu 28 Nov 2002 - 19:15:42 MET

Hej!
Mam problem. Nie moge skopiowac dyskietki - a na niej sa dosyc WAZNE rzeczy.
Probowalem z Windowsa/Linuxa go kopiowac zwyczajnie, a takze w Linuxie
montujac /dev . Nie wyrazajac sie brzydko - dup? Nie wiem za bardzo co
zrobic. Dyskietki nie moge sformatowac, bo nie chce. Na dyskietce sa
prowdopodobnie nagrade zle sektory przez ktore wywala sie cp z bledem nr 5. I
za nim sa dopiro dobre informacje. Podobno mozna gdzies w Linuxie sprawdzic
jakie to sa zle sektory, oznaczyc je i zrobiec by na nowa dyskietke nagral i
zle sektory. Mi chodzi po prostu o przekopiowanie dyskietki taka jaka jest,
byle bylaby na nowej. Jezeli ktos ma o tym pojecie, ma jakis pomysl -
piszcie.
Jest mi to bardzo potrzbne. Prosze o szybki kontakt. Piszcie na maila:
gerl_at_gazeta.pl