Re: eCS i instalacja.

Autor: Ninik (ninik_at_dominik.kei.pl)
Data: Mon 18 Nov 2002 - 13:46:11 MET

ninik_at_dominik.kei.pl (Ninik) nakombinował(a) coś takiego:
>Hej!

Dalej czarno to widzę :(
Próbowałem dwa różne dyski, 3 rózne napędy cd-rom (w tym jeden jakiś sanyo
do któego os miał steroniki od zawsze).. Dalej to samo - wykrzacza się
zaraz po os2lvm.dmd czy jakoś tak -

eCS is unable to operate you're hard disk or diskette drive. The system is
stopped. Correct the preceding error and restart system.

Buu... i co ja mam zrobić? Najśmieszniejsze jest to że on ma tam w danych
od sterownika dysku ładnie napisane, że dysk to szajsung 2,16GB a cd to
cośtam cośtam ver 1.05. Czyli chyba je widzi... Siebie miałby nie widzieć?
:(
co ciekawe to coś wszelkie opcje to powodują - nawet jak dam mu command
line, nawet jest find eCS drive - efekt taki sam zawsze.

Cd podpięty na secondary master, dysk primary slave. Na wszelki wypadek
dałe w biosie opcje "optimal" :) Co więc może być przyczyną?
Już nawet przecież odkurzyłem jeden napęd i wyczyściłem że aż zaczął
działać a tu dalej nic :(( Ma ktoś jakiś pomysł? NA eCS się nie znam
jeszcze, chodź w tych wszystkich menu można się pogubić :)

ps. podoba mi się ta poczytajka do eCS, fajne jest zdanie że gdzieś
powinien wyskoczyć błąd, ale nie ma się co martwić i można go spokojnie
olać ;)

:))

--
   Dominik  Chmaj       _|  _       o     o |_      ICQ: 101929211
 www.dominik.kei.pl    (_| (_) (\/) | (\) | |\        GG: 919564