Re: eCS i instalacja.

Autor: Ninik (ninik_at_dominik.kei.pl)
Data: Mon 18 Nov 2002 - 13:52:02 MET

info_at_infokub.com.pl (Leszek KUBRAK) nakombinował(a) coś takiego:
>Idź na listy dyskusyjne news.ecomstation.nl. Temat był poruszany kilka razy.

Nie można tego jakoś wygooglować? hmmm... na jednej grupie mają 9k postów,
a pronews nie ma szukania jeszcze po body posta :( Nie ma tego gdzieś
przypadkiem na www do zobaczenia?

> Są gdzieś sterowniki OpenJFS, również pod Linuxa.

Czyli jakoś da się je pogodzić? Fajnie :))

> Po piewrsze tym, że 1.1 jeszcze nie ma. Ma być na przełomie roku.

No właśnie bo słyszałem głosy coś na ten temat i się zastanawiałem o tym
:)

> Jest, nazywa się wtedy PRO, obsługuje do 64 procesorów.

O nie, ja jestem zwykły szaraczek, poza tym nie mam więcej procków, no
chyba że na półce siakieś mmx'y leżą :)

> Fat32 jest na Hobbesie, USB z płytki stan na koniec 2001 roku. Aktualizacje
> dostępne po wykupieniu Upgrade Protection.

Z Fatem zastanowiło mnie to bo była taka opcja w eCS demo,a teraz mi tu
chyba znikła jakoś... Co do reszty to czy po prostu to jest na płyrtce czy
trzeba znó doinstalowywać po kawałkach. Zwłaszcza ciekawi mnie ct5880 - bo
tego nigdzie dorwać nie mogłem a mam kartę gdzieś pod to..

--
   Dominik  Chmaj       _|  _       o     o |_      ICQ: 101929211
 www.dominik.kei.pl    (_| (_) (\/) | (\) | |\        GG: 919564