Re: Chcialbym sie pozegnac...

Autor: Ninik (ninik_at_dominik.kei.pl)
Data: Tue 05 Nov 2002 - 22:14:37 MET

dobrawka_at_os2.asua.org.pl (Przemyslaw Dobrowolski) nakombinował(a) coś
takiego:
>...za jakieś pieniądze... oczywiscie :) Chętnie.

A dla swojego hobby? Człowiek nie tylko pracą żyje! :)

> Ale ja OeSa nie wyrzucam - będzie on używany jako ciekawostka przyrodnicza i
> chwila relaksu programistycznego... Mi 9 lat z OeSem (bawiłem się od wersji
> 2.0) jako system podstawowy, wystarczy.

Eee tam.. jak dla mnie nie ma lepszego rozwiązania, stabilność, szybkość,
niezawdoność. Nie wiem po co uciekać w siakieś windozy, to się mija z
celem...

--
   Dominik  Chmaj       _|  _       o     o |_      ICQ: 101929211
 www.dominik.kei.pl    (_| (_) (\/) | (\) | |\        GG: 919564