Re: dźwięk i obraz partycji hpfs

Autor: Bogdan Bednarczyk (BogdanM5_at_t-online.de)
Data: Tue 05 Nov 2002 - 22:48:21 MET

Ad. 2 Z wersja 5.1 programu GHOST nie mam zadnych problemow.
            Musi to byc TA wersja, t.j. 5.1.
Przy innej wersji (uzywam rowniez wersji 5.1 PE ze wzgledu na wbudowana
mozliwosc bezposredniego otwarcia plikow GHO z poziomu Windowsa) wystepuja juz
problemy o ktorych pisza inni (wydaje mi sie, ze jest to swiadoma polityka firmy
SYMANTEC)
Rowniez prawidlowo dzialaja niektore wersje (wczesniejsze) programu PARTITION
MAGIC. Do manipulacji z HPFS-ami uzywam wersji 3.1, ktora dziala nie tylko pod
MS WINDOWS, rowniez pod OS/2 (i to bez jakiegokolwiek zarzutu!). Oczywiscie
program ten potrafi "tylko" kopiowac cale partycje, bez mozliwosci zapisow
tychze w plikach.