Re: OS/2 i Neoostrada+

Autor: Piotr Oniszczuk (wolodzia_at_kki.net.pl)
Data: Sat 26 Oct 2002 - 21:05:45 MET DST

tszczesn_at_pay.com.pl (Tomasz Szcześniak) wrote:

> No więc działa, śmiga jak burza. Instalacja przebiegła bezproblemowo,
> aczkolwiek nie bez niezbędnego korzystania z MSOkien. Bo przecież nie
> można dać od razu usera i hasła, dostarczony był jakiś wielocyforwy
> identyfikator z PINem i aplikacja dostępowa[1] po windę, trzeba było
> ją uruchomić, zarejestrować, spisać podane user/hasło i dopiero wpisać
> do InJoya. Po kiego tak życie ludzom utrudniać?
>
> [1] A straszne gówno to jest. Uruchomienie tego wynalazku zajęło nam
> tylko 4 godziny...

Wiesz - ja dochodziłem do siebie przez około 2 dni po dokładnym
przeanalizowaniu tej procedury !!!.
Za pierwszym razem (gdy czytałem szczegóły procedury instalacyjnej)
przecierałem ściereczką ekran monitora, myśląc że to nie może się
dziać naprawdę, że może są to jakieś refleksy albo gra światłocienia
na moim ekranie....

Z kilkudziesięciu implementacji xDSL na świecie (nieco znam temat
xDSL) - implementacja TPSA jest UNIKALNA na skalę wszechświatową. Po
prostu kolesie z TPSA powalili mnie na kolana - oni naprawdę ŻĄDZĄ,
kilują, definiują nowe wymiary w networkingu, itp. !!!

Jedno jest pewne - my tu, w Polsce w temacie xDLS mamy naszą polską,
trzecią drogę...

--
cYa, 3.14iotr/2
Dobry programista wiesza się z programem....