Re: OS/2 i Neoostrada+

Autor: Tomasz Szcześniak (tszczesn_at_pay.com.pl)
Data: Sat 26 Oct 2002 - 12:56:43 MET DST

Dnia Wed, 23 Oct 2002 20:13:18 +0000 (UTC), osoba podająca się za Piotr
Oniszczuk <wolodzia_at_kki.net.pl> napisała:
> Tomasz Szczesniak <Tomasz.Szczesniak_at_p134.f127.n480.z2.fidonet.org>
> wrote:

> Wiesz, nie testowałem InJoy'a z RAS'em Lucenta (SpringTIde7000), ale
> testowałem z innymi RAS'ami - chodzi cacy.
> Jeśli tylko LT implementuje PPPoE zgodnie z RFC2516 - będzie cacy.
> Jeśli nie - daj info i logi z InJoya - napewno coś poradzimy...

No więc działa, śmiga jak burza. Instalacja przebiegła bezproblemowo,
aczkolwiek nie bez niezbędnego korzystania z MSOkien. Bo przecież nie
można dać od razu usera i hasła, dostarczony był jakiś wielocyforwy
identyfikator z PINem i aplikacja dostępowa[1] po windę, trzeba było
ją uruchomić, zarejestrować, spisać podane user/hasło i dopiero wpisać
do InJoya. Po kiego tak życie ludzom utrudniać?

[1] A straszne gówno to jest. Uruchomienie tego wynalazku zajęło nam
tylko 4 godziny...

BTW. Da się jakoś skorzystać z kazaa pod OS/2? Bo instaluje się ślicznie,
ale próba uruchomienia zasinatlowanego programukończy się wysypem
rejestrów. Mam ostatni weekly build Odina.
BTW2. Od jakiegoś czasu sterownik Odina ładowany z config.sys nie
startuje - coś zwraca błąd, to jest tylko u mnie czy to tak ma?

--
Tomasz Szczesniak
tszczesn_at_elka.pw.edu.pl - Nie używać, niedługo go stracę