Re: OS/2 i Neoostrada+

Autor: Tomasz Szcześniak (tszczesn_at_pay.com.pl)
Data: Sun 27 Oct 2002 - 15:21:40 MET

Dnia Sat, 26 Oct 2002 19:05:45 +0000 (UTC), osoba podająca się za Piotr
Oniszczuk <wolodzia_at_kki.net.pl> napisała:

> Wiesz - ja dochodziłem do siebie przez około 2 dni po dokładnym
> przeanalizowaniu tej procedury !!!.
> Za pierwszym razem (gdy czytałem szczegóły procedury instalacyjnej)
> przecierałem ściereczką ekran monitora, myśląc że to nie może się
> dziać naprawdę, że może są to jakieś refleksy albo gra światłocienia
> na moim ekranie....

Aż tak tragiczne?

> Z kilkudziesięciu implementacji xDSL na świecie (nieco znam temat
> xDSL) - implementacja TPSA jest UNIKALNA na skalę wszechświatową. Po
> prostu kolesie z TPSA powalili mnie na kolana - oni naprawdę ŻĄDZĄ,
> kilują, definiują nowe wymiary w networkingu, itp. !!!

Wiesz, nie sobie wymyślają co chcą, bylaby to działało. A tak
zainstalowanie dialerka neostradowego jak się miało na tym samym komputerze
dialerek do pakietu jest niemożliwe. Zainstalowanie dialerka do neo na
komputerze tylko z VGA jest niemożliwe - 'Pragram wykonał nieprawidłową
operację'. O to mi chodzi. A, jest i druga rzecz. Po jaką ciężką cholerę
wymyślają jakiś numer ID i PIN który wpisyję do dialerka any uzyskać
login i hasło. Nie można podać teog od razu???

> Jedno jest pewne - my tu, w Polsce w temacie xDLS mamy naszą polską,
> trzecią drogę...

A niech jest i czwarta, byleby to działało...

--
Tomasz Szczesniak
tszczesn_at_elka.pw.edu.pl - Nie używać, niedługo go stracę