Re: EKG/2

Autor: Ninik (ninik_at_dominik.kei.pl)
Data: Sat 26 Oct 2002 - 10:02:35 MET DST

olorin_at_imladris.chipdrive.pl (Jakub Gołąb) nakombinował(a) coś takiego:
> Czy działa Wam normalnie EKG? Mi się nie chce za nic połączyć - 'Nie
> można znaleźć serwera'. Originalny klient Gadu pod windą łączy się bez
> żadnego problemu (zresztą uruchomiony pod Odine też, ale jest
> 'średnio' używalny).

U mnie jest tak, że łączyć się łączy, ale często jest tak że muszę
zrestartować klienta bo albo "cośtam no child" albo "connection refused"
albo "cośtam out", zazwyczaj restart programu pomaga... Ale ja używam
strasznie starej wersji - bo w nowej nie ma już query a na przeciw
przewijania okienka to i tak milion razy lepsze, a przynajmniej
wygodniejsze. :)

Aha, popsułem jakoś szukanie, jak dam find cośtam to szuka w
nieskońćzoność nie podając wyników, powtórzeni tego daje natomiast efekt
"operation i progress" i tak do końća, a kiedyś szukał na pewno.

Poza tym pytanie: jak się ustala te skrtóty klawiszowe? Cchiałbym sobie
podpiać pod window list, window switch 1...5, window clear i window kill.
Poza tym fajnie by było gdyby można było wklikiwać tekst z enterami jakoś
(siakiś ctrl-s).

--
   Dominik  Chmaj       _|  _       o     o |_      ICQ: 101929211
 www.dominik.kei.pl    (_| (_) (\/) | (\) | |\        GG: 919564