Re: OS2 i szybki procesor - czy to możliwe ?!

Autor: Mikołaj Dunaj (mikdun_at_wp.pl)
Data: Sun 20 Oct 2002 - 23:59:56 MET DST

Ninik wrote:

> Mikołaj Dunaj <mikdun_at_wp.pl> nakombinował(a) coś takiego:
>
> Miałem k6 233MHz, k6/2 300MHz, k6/2 400MHz, k6/3 450MHz i na żadnym
> problemu z uruchomieniem systemu. Jest wprawdzie driver który udostępnia
> funkcje procesora k6/2 przy płytach nie obsługujšcych go, ale to już tylko
> Twoja dobra wola go stosować.

To na pewno nie procek, płyta doskonale się z nim konumikuje. Ale możesz coś więcej
podać o tym driver'ze. W planach na najbliższy misišc ;)) mam przesiadkę na
Athl/Dur-ona.

> Jakoś zmieniły się literki dysków, jak Ci nie powiem, ten komunikat jest
> dostawany zawsze kiedy system nie może znaleźć plików na partycji, czyli
> albo szuka na złej literce, albo nie ma dobrego drivera do dysku.

To już całkiem sensowny trop. Dałbym sobie łeb ucišć że literki dyków były OK, ale
czort wie :)
Driver to oczywiście danis, ale nie pamiętam versji.

> Setki razy widziałem ten błšd - nigdy z powodu sprzętowego.

Dzięki za te rady na razie. Jak się mocniej pobawie to pewnie będę dalej męczył
Grupę.

Pozdrawiam
    Miko