Re: OS2 i szybki procesor - czy to możliwe ?!

Autor: Ninik (ninik_at_dominik.kei.pl)
Data: Sun 20 Oct 2002 - 20:52:51 MET DST

Mikołaj Dunaj <mikdun_at_wp.pl> nakombinował(a) coś takiego:
> Nie wiem czy K6 jest aż taki szybki ;)))

Miałem k6 233MHz, k6/2 300MHz, k6/2 400MHz, k6/3 450MHz i na żadnym
problemu z uruchomieniem systemu. Jest wprawdzie driver który udostępnia
funkcje procesora k6/2 przy płytach nie obsługujących go, ale to już tylko
Twoja dobra wola go stosować.

> A po odłšczeniu tego dysku 60 GB został 3 GB (na którym system chodził) dalej
> pisał to samo :(

Jakoś zmieniły się literki dysków, jak Ci nie powiem, ten komunikat jest
dostawany zawsze kiedy system nie może znaleźć plików na partycji, czyli
albo szuka na złej literce, albo nie ma dobrego drivera do dysku.

> Czyli musiało coś więcej się pozajączkować.

Przemodziłeś coś z partycjami, dlatego aj zawsze mam os/2 na podstawowej..

> Teraz nie mam czasu z tym walczyć, ale jeszcze się nie poddałem (całkowicie) :)

Setki razy widziałem ten błąd - nigdy z powodu sprzętowego.

--
   Dominik  Chmaj       _|  _       o     o |_      ICQ: 101929211
 www.dominik.kei.pl    (_| (_) (\/) | (\) | |\        GG: 919564