Re: OS2 i szybki procesor - czy to możliwe ?!

Autor: Ninik (ninik_at_dominik.kei.pl)
Data: Mon 21 Oct 2002 - 01:07:12 MET DST

Mikołaj Dunaj <mikdun_at_wp.pl> nakombinował(a) coś takiego:
> To na pewno nie procek, płyta doskonale się z nim konumikuje. Ale możesz coś
> więcej podać o tym driver'ze. W planach na najbliższy misišc ;)) mam przesiadkę
> na Athl/Dur-ona.

Do k7/p3/p4 jest jeszcze inny driver, poszukaj na hobbesie coś o nazwie
P6K7MTRR albo duron athlon pentium - ja jakoś tak do tego dotarłem.
ZAłożyłem i zapomniałem o tym już.

> To już całkiem sensowny trop. Dałbym sobie łeb ucišć że literki dyków były OK,
> ale czort wie :)
> Driver to oczywiście danis, ale nie pamiętam versji.

Najlepiej najnowsza, choć to nie obowiązek. U mnie zawsze wuskakuje to jak
chce uruchmić warpa jak jest przed nim dysk co by C dostał na swojej
podstawowej.

> Dzięki za te rady na razie. Jak się mocniej pobawie to pewnie będę dalej męczył
> Grupę.

Wygrasz :)

--
   Dominik  Chmaj       _|  _       o     o |_      ICQ: 101929211
 www.dominik.kei.pl    (_| (_) (\/) | (\) | |\        GG: 919564