Re: VPC 5.0 legalnymi oczami :)

Autor: Ninik (ninik_at_dominik.kei.pl)
Data: Wed 02 Oct 2002 - 10:13:31 MET DST

dobrawka_at_os2.asua.org.pl (Przemyslaw Dobrowolski) nakombinował(a) coś
takiego:
> Tak. Przed chwilą skonfigurowałem, aby zamiast NAT'a VPC używał VSwitcha. Dzięki
> temu pojawił mi się w sieci jeszcze jeden puterek :-)

Tak, ale na jakiej zasadzie to działa? Jakie ma ip? Logicznie powinien
reklamować się jako taki sam dokładnie komp - czyli z kartą sieciową o tym
samym adresie, a wtedy z DHCP nie dostanie niestety adresu bo jest już
taki..
Ja ręcznie wpisywałem AFAIR, ale wolałbym roziwązanie typu DHCP i na
serwie dopisać kolejny komp tego typu :)

> Nie wiem. Ale na pewno nie ma aditionali.

To jest do ominięcia jeśli tylko umie sieć/internet, chodzi o to czy w
ogóle da się go uruchomić..

--
   Dominik  Chmaj       _|  _       o     o |_      ICQ: 101929211
 www.dominik.kei.pl    (_| (_) (\/) | (\) | |\        GG: 919564