Re: VPC 5.0 legalnymi oczami :)

Autor: Ninik (ninik_at_dominik.kei.pl)
Data: Wed 02 Oct 2002 - 10:10:02 MET DST

info_at_infokub.com.pl (Leszek KUBRAK) nakombinował(a) coś takiego:
> Mam to zainstolawane na Duronie 900. Uruchomienie IE 5.01 trwa około 10 sekund

W sumie okienko mnie nie interesuje.. Zobaczymy fullscreen :)

> Stanowią część VPC. Trzeba je tylko dodatkowo instalować do konkretnej instancji
> Windy.

Dają dzielone foldery, coś jeszcze?

> Nie próbowałem. Podejrzewam, że musisz mieć w sieci serwer DHCP.

Ale server dhcp na kompie swoim czy w ogóle w sieci? U siebie... pod os/2
jest może? A w sieci jest na pewno, włąśnie chodzi o to żeby dostał ip a
nie konfigurować trzeba było.. Nie można w VPC zmienić żeby odzywał się
jakimś innym adresem karty sieciowej?

> W jakim sensie : klient czy serwer ?

Oba :)

> Nie wiem.

Ostatnio w readme była klauzulka, zainstalujesz wszystko poza BEOS... Da
się to teraz już przeskoczyć? A SCO też nie zgłupieje (on jest troszku
głupi z natury, ale wybaczmy mu to)?

--
   Dominik  Chmaj       _|  _       o     o |_      ICQ: 101929211
 www.dominik.kei.pl    (_| (_) (\/) | (\) | |\        GG: 919564