Re: Jest juz nowa mozilla

Autor: Lech Wiktor Piotrowski (lewhoo_at_teamos2.org.pl)
Data: Sun 15 Sep 2002 - 16:27:36 MET DST

On Sun, 15 Sep 2002 15:10:04 +0200 (MET DST), Ninik wrote:
>2. instalator działa? Oj sporo się namęczyłem zanim pozwolił się
>zainstalowć łaskawie.. a i to do tego katalogu co on chciał

U mnie poszlo bez problemow - wybor katalogu, opcja custom i poszlo...

>3. o ile można wyrzucić takie bajery jak pocztę, chatzille i inne śmieci
>to nie da się composera, a po grzyba mi on

Hmm, u mnie prawie nic sie nei dalo wyrzucic (na szaro) ale sie nie wczytalem ;)
Pewnie przez to, ze instalowalem do katalgu, gdie zostawilem swoj profil.

>4. na dwa uruchomienia raz się wykrzaczyła i drugi raz nie chciała wrócić
>z listy okienk, trzeba było ubić..

U mnie na razie stabilnie

>5. prócz installera coś się zmieniło? Pobieżnie sprawdziłem swoje
>zaobserwowane bugi i wszystkie jak najbardziej się powtarzają :>
>Poza tym już nie miałem sił zgłaszać jednej zagwozdki związanej z dhtml'em
>a dokładniej z innerHTML - ale to jest metoda którą można wysiać mozillę w
>krzaki.

sa te type aheady itp. poczytalem. dla bezmyszkowcow nawet mile :)

>6. dalej jak u mnie uruchamia się cholernie długo, przy czym przy
>uruchomieniu nic cholera nie robi.. pokazuje się splash, a potem czeka na
>święta czy co... Michael Kaply nie wiedział nawet co jest grane...
>Specialnie raz reinstalowałem ssytem i nie było problemu a potem nagle się
>pojawił.. bleee..

Za pierwszym razem bylo dlugo, potem w normie...

Lech Wiktor Piotrowski | ICQ#: 50746253 | lewhoo_at_teamos2.org.pl
TeamOS/2 Poland Webmaster - http://www.teamos2.org.pl
Inne systemy maja uzytkownikow, OS/2 ma wyznawcow
This OS/2 system uptime is 1d 5h 09m 27s 289ms (en).
Emergency mail: lwpiotr_at_tempac.fuw.edu.pl; lewhoo_at_dione.ids.pl