Re: Jest juz nowa mozilla

Autor: Ninik (ninik_at_dominik.kei.pl)
Data: Sun 15 Sep 2002 - 16:24:23 MET DST

lewhoo_at_teamos2.org.pl (Lech Wiktor Piotrowski) nakombinował(a) coś
takiego:
> U mnie poszlo bez problemow - wybor katalogu, opcja custom i poszlo...

U mnie... Ustawiam katalog, potwierdzam, mówi że takiego nie ma czy
utworzyć - coś nie pasuje i zwis. Dopiero do tego brzydkiego mozilla org
poszło :)

> Hmm, u mnie prawie nic sie nei dalo wyrzucic (na szaro) ale sie nie wczytalem ;)
> Pewnie przez to, ze instalowalem do katalgu, gdie zostawilem swoj profil.

Nie wiem - ja wywaliłem kuriera poczty, chatzille i coś o bezpieczeństwie,
zostawiłem tylko DOM Inspector'a i Przeglądarkę ;) Tylko jej się nie dało
wyrzucić.. :)

> U mnie na razie stabilnie

To humor nie tylko tej wersji, wiem bo jak idę spać i zostawię ją schowaną
to czasami rano przywołać się nie da, a czasami trzeba poprzez
window->cascade i wtedy się pokazuje.

> sa te type aheady itp. poczytalem. dla bezmyszkowcow nawet mile :)

A myszkowcowm wywalili dwuklik na zakładce co mnie np wkurza.

> Za pierwszym razem bylo dlugo, potem w normie...

To u mnie na początku było tak że pokazywał się splash, chwilkę pochrupał
i od razu przeglądarka, teraz... pokaże się splash i przez 20 sekund nic
nie robi, nie czyta z dysku, nie obciąża proca, dopiero potem chrupnie
troszku i pokaże okienko. O ile stabilnie chodzi i nie wykrzacza się to w
porządku - i tak nie wyłądczam kompa ;)

--
   Dominik  Chmaj       _|  _       o     o |_      ICQ: 101929211
 www.dominik.kei.pl    (_| (_) (\/) | (\) | |\        GG: 919564