Re: Jest juz nowa mozilla

Autor: Ninik (ninik_at_dominik.kei.pl)
Data: Sun 15 Sep 2002 - 15:01:06 MET DST

lewhoo_at_teamos2.org.pl (Lech Wiktor Piotrowski) nakombinował(a) coś
takiego:
> 1.2a. Link na en.os2.org... Dobudowali instalator, ktory dziala ;) i nie wiem
> jeszcze, czy pozatym sa jakies zmiany (musialbym poczytac release notes, do
> ktorego link jest w readme, ktore widac tylko podczas instalacji... bez sensu).

1. zepsuli dwuklik na zakładkach co mnie przyzwyczajonego denerwuje że...

2. instalator działa? Oj sporo się namęczyłem zanim pozwolił się
zainstalowć łaskawie.. a i to do tego katalogu co on chciał

3. o ile można wyrzucić takie bajery jak pocztę, chatzille i inne śmieci
to nie da się composera, a po grzyba mi on

4. na dwa uruchomienia raz się wykrzaczyła i drugi raz nie chciała wrócić
z listy okienk, trzeba było ubić..

5. prócz installera coś się zmieniło? Pobieżnie sprawdziłem swoje
zaobserwowane bugi i wszystkie jak najbardziej się powtarzają :>
Poza tym już nie miałem sił zgłaszać jednej zagwozdki związanej z dhtml'em
a dokładniej z innerHTML - ale to jest metoda którą można wysiać mozillę w
krzaki.

6. dalej jak u mnie uruchamia się cholernie długo, przy czym przy
uruchomieniu nic cholera nie robi.. pokazuje się splash, a potem czeka na
święta czy co... Michael Kaply nie wiedział nawet co jest grane...
Specialnie raz reinstalowałem ssytem i nie było problemu a potem nagle się
pojawił.. bleee..

7. Uruchomienie mozilli jednocześnie z apache 1.3.17 powoduje zwis tego
drugiego. Co ciekawe to taki zwis, że ubicie tego jest trudne bo pokazują
się białe komunikaciki w kółko. Process commander rulez :)

--
   Dominik  Chmaj       _|  _       o     o |_      ICQ: 101929211
 www.dominik.kei.pl    (_| (_) (\/) | (\) | |\        GG: 919564