Re: rexx - data utworzenia pliku

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_wbc.lublin.pl)
Data: Tue 10 Sep 2002 - 08:59:06 MET DST

Etalon wrote:

> chyba mam za starą wersję OS/2 (zmiana tego stanu rzeczy nie wchodzi w grę).
> chyba pojęcie paska zadań do niej nie przystaje.

fakt. to co opisalem, to warp4. ale w warpie 3 jest IDENTYCZNY help,
wystarczy pogrzebac po folderach z desktopu, tych utworzonych domyslnie.

> może mógłbyś podesłać sam plik pomocy?

jest to plik REXX.INF . powinienes go miec. zajrzalem do wlasciwosci
skrotu.

> to jak dotąd moje jedyne źródło wiedzy. jednak w moim przypadku pisanie
> programów metodą prób i błedów jest bardzo czasochłonne gdyż mają one
> możliwość tylko jednokrotnego zadziałania a potem muszę zrestartować całą
> maszynę.

bez sensu. lepiej wyciag instalke tego warpa, i zainstaluj go sobie
razem z windowsami na jakims kompie. poza tym nie mam pojecia czemu
musisz potem wszystko restartowac. przeciez mozesz zastapic
informacje wejsciowe jakimis plikami, a informacje wyjsciowe zapisywac
do plikow zamiast podejmowac akcje. to podstawowe metody
programistyczne.
do tego masz tez PM Rexx, ktory umozliwia w tak sobie, ale wygodniejszym
sposobie wykonanie skryptu krok po kroku.

> nie wiem czy czy coś takiego jest zainstalowane. to na prawdę najbardziej
> pocięty system jak to mozliwe. instalka na kilku dyskietkach.

rexx jest w pakiecie podstawowym. wychodzi z tego ze masz wersje warp3.
bez connect, i bez win3.1 code.