Re: rexx - data utworzenia pliku

Autor: Etalon (rszj_at_poczta.onet)
Data: Tue 10 Sep 2002 - 23:09:14 MET DST

> jest to plik REXX.INF . powinienes go miec. zajrzalem do wlasciwosci
> skrotu.

może bys podesłał ten plik bo jedyny inf, który mam dysku to CMDREF.inf i za
dużo informacji tam nie widzę

> bez sensu. lepiej wyciag instalke tego warpa, i zainstaluj go sobie
> razem z windowsami na jakims kompie.

niestety, nie mam takiej możliwości

> poza tym nie mam pojecia czemu
> musisz potem wszystko restartowac. przeciez mozesz zastapic
> informacje wejsciowe jakimis plikami, a informacje wyjsciowe zapisywac
> do plikow zamiast podejmowac akcje. to podstawowe metody
> programistyczne.

wątek daty jest u mnie jednym z pobocznych. jak już pisałem komputer steruje
maszyną. 16 laserów, 40 silników i inne bzdury. nie zasymuluję sobie tego.
próbuję to rozwiązac inaczej.

> do tego masz tez PM Rexx, ktory umozliwia w tak sobie, ale wygodniejszym
> sposobie wykonanie skryptu krok po kroku.

plik pmrexx istnieje. pokombinuję z tym. nic o takiej możliwości nie
wiedziałem.

Pozdrawiam
Etalon