Re: rexx - data utworzenia pliku

Autor: Etalon (rszj_at_poczta.onet)
Data: Mon 09 Sep 2002 - 23:55:43 MET DST

> ewentualnie mozesz uzywac substr
> itp. zeby sprowadzic stringi do tej samej postaci.

tak też zrobiłem i jest ok

> tak. najlepsza to help do rexxa, na pasku
> zadan Assistance Center/Information/Reference and Commands/REXX
> Information

chyba mam za starą wersję OS/2 (zmiana tego stanu rzeczy nie wchodzi w grę).
chyba pojęcie paska zadań do niej nie przystaje.

jedyne pliki *.hlp to:

MUGW.HLP
BVM044.HLP
CAS044.HLP
EER044.HLP
ESC044.HLP
FCK044.HLP
FCM044.HLP
FFA044.HLP
HUM044.HLP
LAS044.HLP
MIS044.HLP
MSC044.HLP
PIP044.HLP
TRC044.HLP

może mógłbyś podesłać sam plik pomocy?

> korzystam tylko z tego, i pisze calkiem zaawansowane skrypty.
> beznadziejnie jest tam opisana metodyka tworzenia procedur,
> ale przeszukalem caly dysk pod katem plikow *.CMD , z gotowcow
> mozna sie bardzo wiele nauczyc :))))

to jak dotąd moje jedyne źródło wiedzy. jednak w moim przypadku pisanie
programów metodą prób i błedów jest bardzo czasochłonne gdyż mają one
możliwość tylko jednokrotnego zadziałania a potem muszę zrestartować całą
maszynę.

> bo to zalezy jaki REXX. ten IBM-owski jest troche inny.
>
> nie nalezy zapominac o RexxUtil, tam jest SysFileTree .

nie wiem czy czy coś takiego jest zainstalowane. to na prawdę najbardziej
pocięty system jak to mozliwe. instalka na kilku dyskietkach.

Pozdrawiam
Etalon