Re: WarpOverlay

Autor: Lech Wiktor Piotrowski (lewhoo_at_teamos2.org.pl)
Data: Mon 09 Sep 2002 - 22:52:48 MET DST

On Mon, 9 Sep 2002 20:56:10 +0200 (MET DST), Ninik wrote:

>lewhoo_at_teamos2.org.pl (Lech Wiktor Piotrowski) nakombinował(a) coś
>takiego:
>
>Się zasgtanawiałęm na dtym i to jak dobrze zrozumiałem jest nowy
>podczepiacz się pod WVGUI? u mnie też Nagle od pewnej wersji przestało w
>ogóle działać odtwarzanie - po prostu nie wpisuje obrazu w okienko więc...
>nie szło oglądać?
>Na ile to coś poprawia to wszytko?

Ja okreslilem co u mnie bylo nie tak i ze juz nie jest. Nie mam pojecia, na ile to poprawi
Twoje problemy, musisz sprobowac.

Lech Wiktor Piotrowski | ICQ#: 50746253 | lewhoo_at_teamos2.org.pl
TeamOS/2 Poland Webmaster - http://www.teamos2.org.pl
Inne systemy maja uzytkownikow, OS/2 ma wyznawcow
This OS/2 system uptime is 0d 11h 47m 01s 289ms (en).
Emergency mail: lwpiotr_at_tempac.fuw.edu.pl; lewhoo_at_dione.ids.pl