Re: WarpOverlay

Autor: Ninik (ninik_at_dominik.kei.pl)
Data: Mon 09 Sep 2002 - 20:52:46 MET DST

lewhoo_at_teamos2.org.pl (Lech Wiktor Piotrowski) nakombinował(a) coś
takiego:
> Mialem problemy z HWEndive - od pewnego momentu nawalalo, nie chcialo dzialac,
> wyswietlalo na rozoo i inne takie. Ale WarpOverlay poki co u mnie dziala i
> dziala dobrze, tzn. wygalda na to, ze szybko, acz nie mam porownania. Natomiast
> samo warpvision GUI pozostawia jeszcze wiele do zyczenia...

Się zasgtanawiałęm na dtym i to jak dobrze zrozumiałem jest nowy
podczepiacz się pod WVGUI? u mnie też Nagle od pewnej wersji przestało w
ogóle działać odtwarzanie - po prostu nie wpisuje obrazu w okienko więc...
nie szło oglądać?
Na ile to coś poprawia to wszytko?

--
   Dominik  Chmaj       _|  _       o     o |_      ICQ: 101929211
 www.dominik.kei.pl    (_| (_) (\/) | (\) | |\        GG: 919564