Re: warp

Autor: Marek Wojciechowski (mapson_at_pg.gda.pl)
Data: Wed 28 Aug 2002 - 11:36:33 MET DST

On Wed, 28 Aug 2002 08:56:39 UTC, "cashoob" <cashoob_at_xtra.co.nz>
wrote:

> doczytalem sie w update warpa ze FI jest dla warp3 ja posiadam warp4 tak
> przynajmniej on mi pisze jak go spytam o wersje - i teraz jestem troszke
> zakrecony - czy mam jakas przejsciowa wersje gdzie czesc byla z 3 (bo

A skąd go masz? Jeżeli nie jest oryginałem, to czy przynajmniej jest
to porządnie zrobiona kopia?
Na moim (oryginalnym) CD od warpa 4 stoi napisane "OS/2 Warp, Version
4"
Do kompletu z CD (a właściwie czterema CD) powinieneś mieć 3 dyskietki
instalacyjne.

> sie pyta przy instalacji o FI) a czesc z 4 czy nie - nie wiem po czym
> poznac jak to ma wygladac - czy ktos by mogl mi napisac jak powinno
> prawidlowo wygladac drzewo katalogowe na CD instalacyjnym? moze sa
> jakies istotne pliki po ktorych moglbym poznac co jest z kad

Katalog główny wygląda tak:

CID ˆSUBDIR
DISKIMGS ˆSUBDIR
IBMINST ˆSUBDIR
IMAGES ˆSUBDIR
INFO ˆSUBDIR
OS2IMAGE ˆSUBDIR
CDINST.BAT ˆ 1.894
CDINST.CMD ˆ 1.894
DMF_PS2.CMD ˆ 9.459
INSTALL.CMD ˆ 956
MAKEDSKS.BAT ˆ 29.853
MAKEDSKS.CMD ˆ 29.853
OS2SE20.SRC ˆ 11
PRODDSKS.CMD ˆ 838
README ˆ 51.439
README.INS ˆ 33.774
RSPINST.EXE ˆ 418.176
SAMPLE.RSP ˆ 89.066

> - pulpit wyglada podobnie do win311 ale

To chyba lekka przesada. W ten sposób to i win95 wygląda jak win 3.1

> ma istotne roznice jak pasek podobny do win98. jak powinno wygladac menu

Oryginalny warp 3 nie miał takiego paska. Ale jeżeli Twój CD to nie
jest oryginał, to nic nie wiadomo :)
Np. mój warp 3 miał taki pasek (a nawet kilka) i nie tylko.

> \base. bmp 2 102
  ^^^^^^^^^^
> best.cmd 2 978
  ^^^^^^^^
co to za pliki ?
Raczej nie jest to kopia oryginalnego CD więc trudno powiedzieć co
zostało na niej zmienione w stosunku do oryginału i z czego mogą
wynikać problemy z instalacją.
Tak naprawdę najważniejszy jest katalog OS2IMAGE, który powinien
zawierać podkatalogi:
DEBUG
DISK_0
DISK_1
DISK_39
DISK_W1
DISK_W2
DISK_W3
DISK_W4
DISK_W5
DISP_1
DISP_2
DISP_3
DISP_4
DISP_5
FI
NOTES
PMDD_1
PMDD_2
PMDD_3
PMDD_4
PMDD_5
PMDD_6
SYM_1
SYM_2
SYM_3
SYM_4
SYM_5

Oczywiście nie wszystkie są potrzebne. Zależy co chcesz instalować.

Marek