Re: warp

Autor: cashoob (cashoob_at_xtra.co.nz)
Data: Wed 28 Aug 2002 - 12:05:38 MET DST

dzieki - troche mi sie wyjasnilo - kupilem od goscia ktory stwierdzil ze
uszkodzily mu sie orginalne dyski i ma tylko kopie - dal mi orginalne
opakowanie itd wiec czemu mu nie wierzyc - w sumie to nie wazne skad go
wziol jak mam certyfikaty - ale widze ze jednak cos mu sie nie udalo bo to
chodzi gorzej niz moja winda 3.11 - musial cos pochrzanic - dzieki jeszcze
raz - mam opcje taka ze mu moge oddac wiec nic straconego - i chyba sie bede
musial wybrac do sklepu.