Re: warp

Autor: cashoob (cashoob_at_xtra.co.nz)
Data: Wed 28 Aug 2002 - 10:56:39 MET DST

doczytalem sie w update warpa ze FI jest dla warp3 ja posiadam warp4 tak
przynajmniej on mi pisze jak go spytam o wersje - i teraz jestem troszke
zakrecony - czy mam jakas przejsciowa wersje gdzie czesc byla z 3 (bo sie
pyta przy instalacji o FI) a czesc z 4 czy nie - nie wiem po czym poznac jak
to ma wygladac - czy ktos by mogl mi napisac jak powinno prawidlowo wygladac
drzewo katalogowe na CD instalacyjnym? moze sa jakies istotne pliki po
ktorych moglbym poznac co jest z kad - pulpit wyglada podobnie do win311 ale
ma istotne roznice jak pasek podobny do win98. jak powinno wygladac menu
wyboru? - moze po tym poznam co to jest - jak dojde z tym do ladu to bede
mogl wziasc za lep goscia co mi to sprzedal.
to jest spis dyskow z Cd
Folder content and structure. [files in original format]

name size (in kturn, files >1 MB are shown as 1 MB files)

\base. bmp 2 102

best.cmd 2 978

cdinst.bat 1 894

cdinst.cmd 1 894