Re: warp 4

Autor: Bartosz Tomasik (Bart/2) (Bart2_at_teamos2.org.pl)
Data: Fri 23 Aug 2002 - 07:21:41 MET DST

On Thu, 22 Aug 2002 17:40:28 +0200 (MET DST), Rafal Zawislak wrote:

>OSFree to projekt przepisania systemu z wykradzionych od IBMa zrodel.
>Zycze wszystkim ktorzy biora w projekcie udzial (wiem o conajmniej 2
>naszych grupowiczach) jak najlepszych rezultatow ale z drugiej strony
>uwazam pomysl za chybiony. Zreszta nie wiem czy projekt nie skonczy sie
>tak, jak proba napisania Windows pod Warpa (Odin)...

Chwile chwile, pare wyjjasnien: na poczatku byl kod, ktory wyciekl, ale z roznych
wzgledow (glownie oburzenia prawych uzytkownikow), zostalo to odrzucone i teraz
tworzy sie wszystko od nowa (przy czym warto zauwazyc, ze niektore komponenty, tak
naprawde to juz sa: np ReginaREXX). Na razie wiekszosc prac jest nad linia komend,
wiem, ze PM'a juz ktos projektuje, kolesie od OpenSybil i NewView, pracuja nad
helpmgr.dll i narzedziami do *.msg. Pare osob chyba stracilo zainteresowanie
projektem, pojawilo sie pare nowych... A co do przyszlosci (a zarazem Odina), tak to
wyglada w swiecie OpenSouce - jak Cie nie sponsoruja, to czasem musisz sie zajjac
inna praca zeby zarobic na zycie, jak Cie sponsoruja, to pracujesz spokojnie, jak Ci
placa za konkretna rzeecz to wtedy wlasnie ja poprawiasz dopisujesz - nad Odinem
caly czas prace trwaja, z tym, ze kazdy z autorow pisze to, co _jemu_ jest potrzebne, tu
sie nie ma co wsciekac, ze chca jakas kase zarobic - tez chcialbym zarabiac na zycie
piszac pod OS/2...