Re: warp 4

Autor: Rafal Zawislak (rafalz_at_box43.pl)
Data: Thu 22 Aug 2002 - 16:50:35 MET DST

Paweł Sokołowski wrote:
> Tutaj boli m in. 'zamkniętość' Warpa. Po prostu zabiło to w nim całą
> dynamikę rozwoju. Do dzisiaj myślałem, że OS/2 zostanie kiedyś
> uwolnione. W sumie nawet trochę szkoda, że nie będzie. Czy ten Osfree, o
> którym pisał Ninik to coś jak Wine - alternatywne API zrobione w oparciu
> o specyfikację oryginalnego?

OSFree to projekt przepisania systemu z wykradzionych od IBMa zrodel.
Zycze wszystkim ktorzy biora w projekcie udzial (wiem o conajmniej 2
naszych grupowiczach) jak najlepszych rezultatow ale z drugiej strony
uwazam pomysl za chybiony. Zreszta nie wiem czy projekt nie skonczy sie
tak, jak proba napisania Windows pod Warpa (Odin)...

--
Rafał Zawiślak    ================
homepage: http://www.sysopy.prv.pl