Re: warp 4

Autor: Rafal Zawislak (rafalz_at_box43.pl)
Data: Thu 22 Aug 2002 - 13:01:02 MET DST

Paweł Sokołowski wrote:
> Zakładałem, że mój przedpisca chce wydać 4600 PLN na peceta a nie na
> 'prawie peceta', z dokładnością do kolorowej obudowy, procesora PPC i
> daleko posuniętego przejścia na USB :)

Komputer wcale nie musi byc brzydka skrzynia postawiona gdzies pod
stolem (zeby jej nie bylo widac i slychac), wydajnosc PPC jest znacznie
wyzsza niz intela, a dalekie posuniete przejscie na USB staje sie tez
faktem w swiecie PC (vide ostatni Chip, str. 48)...

zdrowko

--
Rafał Zawiślak    ================
homepage: http://www.sysopy.prv.pl