Re: warp 4

Autor: Rafal Zawislak (rafalz_at_box43.pl)
Data: Thu 22 Aug 2002 - 13:50:56 MET DST

Jan Gromadzki wrote:
> Co do cen komputerków MacIntosh, to istotnie nie są one dużo wyższe niż
> ceny pecetów - np. u sąsiadów z zachodu faktycznie można kupić taką
> maszynę za ok. 2100 DEM (iMac, siłą rzeczy z monitorem, pecet: ca 1000 DEM
> - bez monitora), ale u nas w MediaMarkt widziałem taki zam za prawie 7
> tys. i to beż żadnego sofyu użytkowego.

Dyskusja ta jest w gruncie rzeczy bardzo offtopiczna, (choc dotyka
problemow OS/2) i nie bede tu wychwalal MacOS-a. Jezeli jednak masz
ochote na najnowszy sprzet z futurystycznym wygladem, to niestety trzeba
placic. W dodatku za te 7000 dostajesz nagrywarke DVD wiec chyba to az
tak wiele nie kosztuje....

zdrowko

--
Rafał Zawiślak    ================