Mozilla i pady systemu

Autor: Tomasz Szczesniak (Tomasz.Szczesniak_at_p134.f127.n480.z2.fidonet.org)
Data: Thu 25 Jul 2002 - 21:54:04 MET DST

Hello Ninik.

24 Jul 02 22:14, Ninik wrote to All:

 N> Polecam. Gdybyś był stąd to bym Ci sprezentował któregoś mojego, bo
 N> mam jeszcze na półce ze dwie muzyki (sb128 i... sb16+moduł korg'a).

Co to znaczy 'z tąd'? Jak widać po moi adresie jestem z Warszawy (or compatible
:)
A Moduł Korga oddałem kiedyś koledze, bo u mnie się tylko marnował.

BTW. Mam najnowszego builda Mozilli (ściagał się całą noc, wget twoim
przyjacielem, średni transfer około 200B/s), i z pocztą jest taki sam problem, z
tym, że już wiem o co biega. Listy są dekodowane poprawnie, tylko że zamiast
pliterek (oprócz 'ó') wyświetlają się spacje, zupełnie jakby to był font nie-CE.
W preferencjach wszystkie fonty mam ustawione na CE, czy ustawianie fontów dla
poczty i niusów jest gdzie indziej? Znalazłem tylko wybór pomiędzy fontem
proporcjpnalnym i stałej szerkości.

BTW2. Z! fajny jest nie będę go zmiewniał.

Tomasz