Re: Mozilla i pady systemu

Autor: Ninik (ninik_at_dominik.kei.pl)
Data: Wed 24 Jul 2002 - 22:14:34 MET DST

Tomasz Szczesniak <Tomasz.Szczesniak_at_p134.f127.n480.z2.fidonet.org>
nakombinował(a) coś takiego:
> Sterownik z płytki dystrybuzyjnej. Z Z! pracuje godzinami poprawnie, z
> innymi aplikacjami też. Tylko PM123 jest nietenteges. Wersji PM123 nie
> podam bo już go nie mam.

Ja mam 1.1 beta 4, możliwe że po prostu zarejstrowany chodzi lepiej jakoś.
Mi zupełnie fajnie to chodzi i nie mam z nim problemów, na gravisie też
nie było, a nawet było lepiej :)
Na es1371 było znośnie, ale tak włąściwie to chodziło tylko to. Dziwnie
zanikły dźwięki w Flash playerze i w ogole systemowe.. :((

> Echhh, jak mi internet zacznie pracować z ludzką prędkością to może
> znajdę...

Był taki pakiet pod sb16-32-awe czy jakoś tak. Ładnie chodziło bo miałem
nawet coś niego :)

> No to poszukam gdzieś jakiegoś Gravisa, może jakoś u mnie zagra :)

Polecam. Gdybyś był stąd to bym Ci sprezentował któregoś mojego, bo mam
jeszcze na półce ze dwie muzyki (sb128 i... sb16+moduł korg'a).

--
   Dominik  Chmaj       _|  _       o     o |_      ICQ:  101929211
 www.dominik.kei.pl    (_| (_) (\/) | (\) | |\     ja_at_dominik.kei.pl