Re: Mozilla i pady systemu

Autor: Ninik (ninik_at_dominik.kei.pl)
Data: Fri 26 Jul 2002 - 00:16:14 MET DST

Tomasz Szczesniak <Tomasz.Szczesniak_at_p134.f127.n480.z2.fidonet.org>
nakombinował(a) coś takiego:
> Co to znaczy 'z tąd'? Jak widać po moi adresie jestem z Warszawy (or
> compatible :)

Włąśnie, miałem na myśli conajmniej to województwo, tak żeby się można
było spotkać przy piwku pogadać i w ogóle :) BTW: za dwa dni tak ulotnie
jedną kartę graficzną ;)

> A Moduł Korga oddałem kiedyś koledze, bo u mnie się tylko marnował.

A ja jeszcze nie miałem przyjemności sprawdzić, tak włąśnie dostałem, ale
ta jedna karta co mam to wchodzi do niej tylko akurat w strone płyty :(
trzeba jakaś przedłużkę zrobić..

> BTW. Mam najnowszego builda Mozilli (ściagał się całą noc, wget twoim
> przyjacielem, średni transfer około 200B/s),

Polecam dopisać sobie proxy - w3cache.icm.edu.pl na port 8080, do wget'a
to wygląda tak robi się specjalny plik i gotowe :)

> i z pocztą jest taki sam problem, z tym, że już wiem o co biega. Listy są
> dekodowane poprawnie, tylko że zamiast pliterek (oprócz 'ó') wyświetlają
> się spacje, zupełnie jakby to był font nie-CE. W preferencjach wszystkie
> fonty mam ustawione na CE, czy ustawianie fontów dla poczty i niusów jest
> gdzie indziej? Znalazłem tylko wybór pomiędzy fontem proporcjpnalnym i
> stałej szerkości.

Ustaw może jakąś czcionkę systemową. Żadnego true type'a. A tak BTW: to
masz FreeType'a? Właśnie on dorabia ogonki do truetypeów, tak że nawet jak
takiego mam ustawionego to widać może okiej.

> BTW2. Z! fajny jest nie będę go zmiewniał.

Owszem, pm123 tez nie najgorszy, jak dla mnie, nie wyłączam zazwyczaj
systemu i kompa, i chodzi na okrągło, może tamten sobie lepiej radzi z
sprzętem. No i mp3 - bywa że ten nie odegra a zetka sobie poradzi :)

--
   Dominik  Chmaj       _|  _       o     o |_      ICQ:  101929211
 www.dominik.kei.pl    (_| (_) (\/) | (\) | |\     ja_at_dominik.kei.pl