Mozilla i pady systemu

Autor: Tomasz Szczesniak (Tomasz.Szczesniak_at_p134.f127.n480.z2.fidonet.org)
Data: Wed 24 Jul 2002 - 17:27:03 MET DST

Hello Ninik.

19 Jul 02 22:33, Ninik wrote to All:

 N> Sterewonik od muzyki ma taką władzę... Jeśli masz jakąś trefną muzykę
 N> to pewnie tu pies pogrzebany... Ale wiesz może jeszcze podaj wersję
 N> pm123? ja mam 1.1b4, nie wykrzacza się od dawna, pamiętam takie
 N> komunikaty z tym analyzerem i podobnymi... Ale to dawno i nigdy nie
 N> wywisnęło systemu...

Sterownik z płytki dystrybuzyjnej. Z Z! pracuje godzinami poprawnie, z innymi
aplikacjami też. Tylko PM123 jest nietenteges. Wersji PM123 nie podam bo już go
nie mam.

 N> Były zaaktualizowane sterowniki do muzyki, poszukaj, coś znajdziesz
 N> lepszego bo IMHO to tu jest wina czegoś..

Echhh, jak mi internet zacznie pracować z ludzką prędkością to może znajdę...

 N> Polecam Gravisa, znajdziesz na pewno, a fajniejszej karty nie było
 N> imho, sam zmuszony dopiero płytą pod duraka zmieniłem ją (dałem bratu,
 N> a miałem chyba wszelkie modele od primaxa cd3 do orginalnego
 N> ultrasound'a max'a). Nie powinna dużo kosztować, zakładam że masz
 N> wolną isę i mam nadzieję że na jej drodze nic (czyt ta karta jest
 N> długa) :)

No to poszukam gdzieś jakiegoś Gravisa, może jakoś u mnie zagra :)

Tomasz