i po kłopotach, teraz mała rada?

Autor: Wojtek (nick0000_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 10 Jul 2002 - 16:21:09 MET DST

Ponieważ brak było jasnej logiki w objawach które opisywałem, wykonalem
nową instalkę.
Tym razem z płyty nr 1 ECSa (poprzednia była z płyty nr 2).
Wszystko ruszyło bez problemu.
Chciałem tego uniknąć bo oznaczalo to rozmontowanie PCta.
Mam prośbę czy moglibyście mi polecić coś z softu pod OSa:
-dobry klient e-mail (wiele kont)
-klient news
-file manager
-czy jest coś do Divxów?
Mp3 to myślę że nadal Z!
-czy warto instalować Xworkplace?
Mam licencję na RSJ-ta ale może coś się zmieniło w ciągu ostanich dwu
lat
i jest coś innego wartego uwagi? (poza tym znika mi CD jeśli go nie
zamontuję)
-Dużo się pisze o mozilli a co o Operze (dość stara ver 5 z haczykiem)
Netscapie raczej nie jest zbyt ciekawy
-co jeszcze warto mieć? głownie surfuję po necie, sporo poczty, trochę
biurowej dłubaniny
Z góry wszystkim dziękuję

Wojtek

Nie wiem jak wyjdą polskie znaki w poscie i układ strony ale pierwszy z
pod OSa. Jeśli coś nie tak to przepraszam