Re: kolejny bug w mozilli?

Autor: Ninik (ninik_at_dominik.kei.pl)
Data: Wed 10 Jul 2002 - 00:47:21 MET DST

lewhoo_at_teamos2.org.pl (Lech Wiktor Piotrowski) nakombinował(a) coś
takiego:
> Szczerze mowiac wszystlkie narzedzia do sciagania oparte na wgetcie pod
> OS/2 nigdy mi sie nie podobaly - chyba przez jakies dziwaczne, folderowo
> jakiestam (chociaz zacnie WPSowe) rozwiazania. PMDownloader mi sie
> podoba.

AWGET suxx :)
też tak uważam, ale PMDC to masz tylko jedno okienko z kontrolą tasków i
jedyne co podajesz to gdzie ma się zapisywać, reszta to sprawka WGET'a :)

Masz do wyboru:
+ ilość tasków
+ folder gdzie ma zdzierać
+ parametry wget'a
+ kosmetyki programu (opcje wyglądania okienka)
+ filtry (to jak zdzierasz całe strony)
+ ubij jeden/wszystkie, zatrzymaj jeden/wszystkie, odłóż na później
jeden/wszystkie, dodaj, właściwości, kolejność procesów :)

Nic więcej do szczęścia nie potrzeba :)
A jak wygląda ściąganie to osobne okienko wget'a :)

polecam: www.quasarbbs.com/daniel/

--
   Dominik  Chmaj       _|  _       o     o |_      ICQ:  101929211
 www.dominik.kei.pl    (_| (_) (\/) | (\) | |\     ja_at_dominik.kei.pl