Re: i po kopotach, teraz maa rada?

Autor: Ninik (ninik_at_dominik.kei.pl)
Data: Wed 10 Jul 2002 - 17:26:58 MET DST

Wojtek <nick0000_at_poczta.onet.pl> nakombinował(a) coś takiego:
> -dobry klient e-mail (wiele kont)

PMMail - wiele kont iw ogóle sobie chwalę :)
W wersji demo masz max. jedno konto, i nie można czasowo sprawdzać poczty
oraz załączyć więcej niż jednego pliku na jedno uruchomienie.

> -klient news

Pronews, jest jeszcze PMI news, ale poza dobrym szukaniem nie ma nic
lepszego raczej.

> -file manager

File commander - świetny w wersji dla os/2 i win. Szkoda że nie ma obsługi
sieci, ftp, ale da się to uzdatnić przy pomocy netdrive'a :)

>-czy jest coś do Divxów?

Warvision i Warpmedia. Oba ładne i z GUI, tylko nie zawsze działają
najlepiej... Ten pierwszy to co tydzień ma nowy build więc coraz lepiej
jest.

>Mp3 to myślę że nadal Z!

PM123, albo nawet któryś z powyższych :)

> - czy warto instalować Xworkplace?

Hmmm, Xcenter to na prawdę super sprawa, ale... dużo innego czasami
niepotrzebnego no i potrafi conieco popsuć (np u mnie efektem był lag w
mozilli około 3 minut na uruchomienie :(
Zrób backup wszystkiego zainstaluj, poużywaj i oceń :)

> -Dużo się pisze o mozilli a co o Operze (dość stara ver 5 z haczykiem)
> Netscapie raczej nie jest zbyt ciekawy

Odpowiednie wersje mozilli to to samo co netscape. Mozilla jest da best.
Używam tego do projektowania stron i klienci są zadowoleni :)

> -co jeszcze warto mieć? głownie surfuję po necie, sporo poczty, trochę
> biurowej dłubaniny

Netdrive do obsługi ftp, nfs, cyfrzaków
Emmbellish - za darmo do grafiki (polecam!)
PMView - da best viewer do grafiki (ściągnij demo i zobaczysz)
Flash plugin + Player
GPhoto (to akurat mi obsługuje cyfrzaka, bo na USB)
PM SMS - do SMSów - polecam :))
VIRC - do IRCa :)
Albo Openchat :)
Sterowniki: Amouse, CPUCool, EMX (heh), FreeType, P6K7MtRR, Sthealth,
FAT32
xit (polecam!), Warpin (niezbędny dziś), Tasklisthide, Phoenix,
GhostScript, ProcessKiller

> Nie wiem jak wyjdą polskie znaki w poscie i układ strony ale pierwszy z
> pod OSa. Jeśli coś nie tak to przepraszam

Jest zupełnie okiej :)

--
   Dominik  Chmaj       _|  _       o     o |_      ICQ:  101929211
 www.dominik.kei.pl    (_| (_) (\/) | (\) | |\     ja_at_dominik.kei.pl