Re: TCP/IP i DHCP

Autor: Ninik (ninik_at_dominik.kei.pl)
Data: Tue 09 Jul 2002 - 17:54:48 MET DST

"Wojtek" <nick0000_at_poczta.onet.pl> nakombinował(a) coś takiego:
> Rzeczywiście w hardware manager nie widze tej karty.
> Program diagnostyczny od Realteka wyrzuca mi że karta jest na
> przerwaniu 11 bus 0 nr 12

Pewnie coś siedzi mu na przerawniu lub coś takiego.. Też tak miałem ->
BIOS.

> Masz więc rację że tu jest kłopot ale ping na 127.0.0.1 wydaje mi
> się że powinien działać nawet przy "no network adapter" i w dodatku
> ten dziwny komunikat po pingu na loopback: icmp : unsupported
> protocol.

Tak powienien, jak masz jako drugi adapter wybrany "no network adapter",
czyli np modem.

> To sugeruje że rzeczywiście coś nie tak w TCP/IP.
> Tylko co?

Kopie się bo nie widzi karty.

> spróbuję odinstlować całego mptsa, tcp/ip i zainstalować od nowa ale
> nie wiem czy t ojest metoda właściwa

Nic to nie da, idź do biosu. Przestaw wszystkie opcje na odwrotne i
sprawdź czy zadziała.

--
   Dominik  Chmaj       _|  _       o     o |_      ICQ:  101929211
 www.dominik.kei.pl    (_| (_) (\/) | (\) | |\     ja_at_dominik.kei.pl