Re: TCP/IP i DHCP

Autor: Wojtek (nick0000_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 09 Jul 2002 - 09:59:00 MET DST

> Jeśli sterownik się ładuje i nie zgłasza problemów (powinien
pokazać jakiś
> napis o tym że się ładuje itd..) a dopiero potem pokazuje, że DHCP
coś nei
> pasuje to to jest wina ustawień biosowych.
Tak sterownik ładuje się:
100Mb
i coś jeszcze

> Możesz też zamienić kartę miejscem, wiele wczesnych podduraków
miało buga
> związanego z przerwaniami i czymś takim na kształt. W moim abicie
> konieczny był upgrade biosu (live by mi nie działał)..
bios mam najnowszy, a z kartą jeszcze pokombinuję

>Ale popróbuj sam, np PNP OS ma być na "no",
> nie spodziewałbyś się, prawda?

Mam PNP OS "no"

Rzeczywiście w hardware manager nie widze tej karty.
Program diagnostyczny od Realteka wyrzuca mi że karta jest na
przerwaniu 11 bus 0 nr 12
Masz więc rację że tu jest kłopot ale ping na 127.0.0.1 wydaje mi
się że powinien działać nawet przy "no network adapter" i w dodatku
ten dziwny komunikat po pingu na loopback: icmp : unsupported
protocol.
To sugeruje że rzeczywiście coś nie tak w TCP/IP.
Tylko co?
spróbuję odinstlować całego mptsa, tcp/ip i zainstalować od nowa ale
nie wiem czy t ojest metoda właściwa

Wojtek