Re: Mozilla i nieangielskie literki

Autor: Ninik (ninik_at_dominik.kei.pl)
Data: Tue 09 Jul 2002 - 17:51:32 MET DST

Tomasz Szczesniak <Tomasz.Szczesniak_at_p134.f127.n480.z2.fidonet.org>
nakombinował(a) coś takiego:
> Np. moja strona http://www.pay.com.pl/oldradio/tube.html i tam kliknij na
> odnośnik 'Systemy oznaczeń'. Prawa ramka jest w unikodzie, ale mozilla
> ignoruje nagłówek i wyświetla ją w ISO, jak ręcznie wybiorę Unikod to
> lewa ramka ma pytajniki zamiast pliterk. Za to po prawej pliterki są, ale
> zamiast cyrylicy mam pytahniki.

Kliknij view -> character coding -> autodetect -> Russian.
U mnie się wyświetla prawidłowo.

> Podbnie jak w kilku miejscach mam <font
> face=symbol>W</font> to zamiast dużej omegi (symbol oma) pisze mi po
> prostu 'w', ale innym fontem.

To wina twórcy strony, wybór czcionki nie powinien odbywać się poprzez ten
znacznik, mozilla jest zgoda z w3c org. a Ci tego nie pochwalają.

> Zaraz zajrzę, jak tylko Sferia raczy znowu zadziałać.

I jak Ci się podoba? :)

> Najpierw główne okno się zmniejsza i zaczyna latać po ekranie, po jego
> zamknięciu zaczynają się otwierać małe okienka w tempie kilka na sekundę.
> Jak chcesz kogoś wykończyć to podeślij mu ten link :)

www.raus.de chyba też to samo było, ale ja dawno mam takie coś wyłaczone.
Wolę nie zobaczeć strony z głupotą niż...

> Jak przed chwilą opisałem :)

I jedno i drugie mi nie działa, i dobrze. Niechciane otwarcie okienka,
bleee... Nie cieprię net traffic'a :(

--
   Dominik  Chmaj       _|  _       o     o |_      ICQ:  101929211
 www.dominik.kei.pl    (_| (_) (\/) | (\) | |\     ja_at_dominik.kei.pl