Mozilla i nieangielskie literki

Autor: Tomasz Szczesniak (Tomasz.Szczesniak_at_p134.f127.n480.z2.fidonet.org)
Data: Tue 09 Jul 2002 - 14:53:00 MET DST

Hello Ninik.

08 Jul 02 22:42, Ninik wrote to All:

 N> Często łaże po ruskich stronach, słowackich i czeskich, raczej nie
 N> było problemów. Z polskimi również...

A u mnie loteria, ale tylko z ruskimi (a innymi może też, ale nie jestem w
stanie tego rozpoznać).

 N> Podaj co Ci nie chodzi..

Np. moja strona http://www.pay.com.pl/oldradio/tube.html i tam kliknij na
odnośnik 'Systemy oznaczeń'. Prawa ramka jest w unikodzie, ale mozilla ignoruje
nagłówek i wyświetla ją w ISO, jak ręcznie wybiorę Unikod to lewa ramka ma
pytajniki zamiast pliterk. Za to po prawej pliterki są, ale zamiast cyrylicy mam
pytahniki. Podbnie jak w kilku miejscach mam <font face=symbol>W</font> to
zamiast dużej omegi (symbol oma) pisze mi po prostu 'w', ale innym fontem.

 N> Zainstaluj multizille - to bardzo przyjemny plugin i jeśli chodzi o
 N> zakładki to porządnie poszerza ich funkcjonalność.
 N> AFAIR multizilla.mozdev.org

Zaraz zajrzę, jak tylko Sferia raczy znowu zadziałać.

 N> Pokazało się okienko z języczkami zatytułowane crash. Po 5 minutach
 N> patrzenia się w nie dwuklikiem ubiłęm zakadkę..

Najpierw główne okno się zmniejsza i zaczyna latać po ekranie, po jego
zamknięciu zaczynają się otwierać małe okienka w tempie kilka na sekundę. Jak
chcesz kogoś wykończyć to podeślij mu ten link :)

 N> Aha - mam wyłączone otwieranie niechcianych nowych okienek. Chciane
 N> jak najbardziej są włączone.

Jak przed chwilą opisałem :)

Tomasz