Re: TCP/IP i DHCP

Autor: Wojtek (nick0000_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 09 Jul 2002 - 16:21:13 MET DST

> Odpal MPTS, wleź w ustawienia karty i zobacz co oferuje.

OK. range jest 10half, 10full, 100half, 100full, auto
i nadal nic.
Powiedz mi czy ping po loopbacku powinien chodzić nawet bez karty
bądź przy źle zainstalowanej?
Gdy wchodzę do dosa odpalam diagnostykę karty wszystko jest OK
W Winnt diagnostyka nie rusza z lini poleceń i daje komunikat brak
karty.
Ale ping 127.0.0.1 działa.
W OSie diagnostyka rusza ale w diagnostyce dostaję "100% fail" na
loopbacku.
Karta jest na osobnym przerwaniu ale w hardware manager jej nie
widać.
(przerwanie widzę tylko w diagnostyce) Wpisałem numer urz. i bus no.
z diagnostyki ale nie pomaga.
Spróbuję inną kartę (mam jakieś starego Etherlinka III 3C509B) ale
nie jestem pewien że to rozwiąże problem. Poza tym będę wtedy musiał
zmienić dane karty u providera bo DHCP nadaje numer IP po numerze
karty.
Męczy mnie ten ping dlaczego komunikat:
"icmp: unknown protocol" ?
Czy coś jest nie tak z TCP/IP? Przeinstalowałem MPTSa TCP/IP a
efekty żadne

Wojtek