Re: TCP/IP i DHCP

Autor: Ninik (ninik_at_dominik.kei.pl)
Data: Tue 09 Jul 2002 - 03:17:01 MET DST

"Wojtek" <nick0000_at_poczta.onet.pl> nakombinował(a) coś takiego:
> Dla mnie magia.
(...)
> w którą stronę iść? co powinienem sprawdzić?

Jeśli sterownik się ładuje i nie zgłasza problemów (powinien pokazać jakiś
napis o tym że się ładuje itd..) a dopiero potem pokazuje, że DHCP coś nei
pasuje to to jest wina ustawień biosowych. Wejdź do niego i kombinuj, nie
wiem któa to opcja dokładnie bo zawsze ustawiam sto na raz, ale coś z
przerwaniami itd..
Możesz też zamienić kartę miejscem, wiele wczesnych podduraków miało buga
związanego z przerwaniami i czymś takim na kształt. W moim abicie
konieczny był upgrade biosu (live by mi nie działał)..

Jak chcesz mogę Ci przedyktować moje opcje z biosu (bo tu chodzi na pewno
i bez problemów też) :)
Ale to już privatnie okiej? Ale popróbuj sam, np PNP OS ma być na "no",
nie spodziewałbyś się, prawda?

--
   Dominik  Chmaj       _|  _       o     o |_      ICQ:  101929211
 www.dominik.kei.pl    (_| (_) (\/) | (\) | |\     ja_at_dominik.kei.pl