Re: OS/2 Warp

Autor: Boratynski (p_borat_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 23 Jun 2002 - 22:12:31 MET DST

Postaram sie odpowiedziec na pytania i rozwiac pewne watpliwosci, ktore
moglem stworzyc piszac swoj post.
(...)
> Producent nie jest wredny, lecz posługuje się systemem profesjonalnym.
Producent jest wredny, aparature o ktorej pisze razem z kompem i
oprogramowaniem szkola dostala gratis do innej aparatury tez z
"profesionalnym systemem" UNIX. Rezultat jest taki, ze aby wyniki otrzymane
na obu aparaturach wstawic do tekstu pisanego zwykle pod officem skanuje sie
wydruki. (Inne rozwiazania bylyby jeszcze bardziej czasochlonne)

> Jam mam kilkadziesiąt lat i nie stanowi to dla mnie problemu, OS/2
> używam od wejścia wersji Warp3 czyli od 95 roku
Jamusze przyznac jestem mlodszy, a system nie ma nic napisanego ze jest Warp
"3" tylko samo "OS/2 Warp" z zewnatrz przypomina cos miedzy Win3.1 a linuxem
z X-windowsami. Byc moze jest jeszcze sprzed 1995 roku.

> Przypuszczam, że odtworzył Pan instalację pierwotną, a nie ostatnią -
Ostatecznie tak, ale z pozostalych system nie chcial sie uruchomic.
Popelnilem blad, ze na sile usilowalem uruchomic system. Ale instrukcje os/2
wraz z informacja o tym jak uruchomic "tryb odzyskiwania" (czy jak mu tam)
odnalazlem po bardzo dlugim grzebaniu, dyskow instalacyjnych nie znalazlem
do teraz...

> 1 - Wywala się program czy system?
Wywala sie program

> 2 - jaki komunikat?
(juz nie pamietam -odpowiem jutro)

> 3 - czy tylko drukarkę wywaliło?
Wlasciwie wywalilo wszystko. Wywalilo cos takiego, co przypominalo mi
nortona, i system do obslugi aparatu. -a to swoja droga wszystko co bylo
zainstalowane na tym systemie. Program do aparatury zainstalowalem i nic...

> 4 - wydruk był realizowany przez ikonę programu obsługi aparatury, czy
> poprzez desktop, bądź powiązania z innym programem?
Drukowalem przez klikniecie w programie aparatury.

> 5 - drukarka Laser Jet (tak zrozumiałem)- jaki model ?
HP Laserjet 4p albo 5p (nie potrafie sobie teraz przypomniec ktora, ale wiem
ze jak zciagalem drivery to na pewno do tej wlasciwej)

> 6 - jaka jest dokładna nazwa aktualnie założonego sterownika?
(sprawdze jutro)

> Co to za aparatura? - jakiego rodzaku pliki wychodzą z niej.
Aparatura to wysokosprawny chromatograf cieczowy i autosampler do niego.
Program tworzy bardziej katalogi niz pliki a rozszerzenia zdaja sie byc
specyficzne dla programu 'R?S' ?-wildcard.

> Awaryjnie: proponuję przenieść pilk wyjściowy do dowolnego edytora
Niestety nie przejdzie wyniki to pliki graficzne -eksperymentalnie mierzone
krzywe.

> Drukarka powinna być rozpoznana przez system w czasie instalacji
> selektywnej (możliwy wybór i dołożenie drukarki nierozpoznawanej).

> Wyjście najlepsze - gdzie mieści się ta szkoła i wspomniana aparatura? -
> Jesteśmy od tego żeby pomagać użytkownikom OS/2.
Szkola to Wydzial Chemi UWr, Ale z tego rozwiazania pewnie nic nie wyjdzie
gdyz [inwektywa][inwektywa][inwektywa] administratorzy sieci komputerowej i
inni [inwektywa] fachowcy, wola aby problem rozwiazal sie sam, co oznacza ze
musi go rozwiazac magistrant taki jak ja.

    Pozdrawiam,
    i bardzo dziekuje za probe wgladu w moj problem,

    Przemyslaw Boratynski